Gastroservis – profesionální opravy strojů a zařízení
Zavolejte profesionální gastro servis na telefon 777 880 044 Náš proškolený servisní tým je pro Vás připravený Po – Čt: 8:00 – 16:00 , Pá: 8:30 – 14:00. Pro naše zákazníky jsme k dispozici 365 dní v roce. Technici Hofmann Bohemia – partner gastronomie s.r.o. se pravidelně účastní školení u výrobců. Máme zkušenosti, profesionální nářadí a dostupné náhradní díly.
Jsme jediný oficiální Servisní partner Rational v Karlovarském kraji. Dvakrát ročně absolvujeme přísné audity našich technických znalostí.
Audity řídí přímo výrobní závod v německém městě Landsberg am Lech, které je domovem zařízení SelfCookingCenter® (video) a všech konvektomatů, a také ve městě Wittenheim ve Francii, kde bylo vyvinuto a současně se i vyrábí multifunkční VarioCookingCenter® (video) – ojedinělá konstrukce pánví, ve kterých budete vařit, smažit, fritovat a nic se nepřipálí.
Naše gastro zařízení, které prodáváme a opravujeme vydrží hodně a dlouho.
Závadám zabráníme předem. Není vždy nutné ani ekonomické ihned kupovat nové vybavení pro Vaší kuchyni. Většině budoucích poruch lze předejít pravidelným odborným servisem. Nejdražší a nejvytíženější stroje, bez kterých se v kuchyni neobejdete, jsou konvektomaty, sporáky a myčky nádobí. Napište nám na opravy@hofmann.cz a vyžádejte si preventivní prohlídku.
Prodáváme a opravujeme výrobky firem:
Atosa – Německo – profesionální ledničky, vitríny a mrazící skříně, s chladící kapalinou R134, R134a, R290 a R600a – platné od roku 2022 – dle nařízení (EU) č. 517/2014.
Bartscher – Německo – stroje a zařízení pro gastronomii.
Comenda – Itálie – myčky na bílé a černé nádobí, do kuchyně i do baru se stabilním výkonem.
Firex – Itálie – výklopné pánve a kotle s míchačem v jednom zařízení.
Frima – Švýcarsko – multifunkční pánve – nyní s označením VarioCookingCenter®.
Gastrohall – Slovensko – varné kotle a výklopné pánve.
GS technik – Česká republika – nerezové stoly, bary a výčepy s atestem strojírenského zkušebního ústavu.
Mareno – Itálie – plynové a elektrické zařízení pro malé i velké profesionální kuchyně.
Rational – Německo – konvektomaty SelfCookingCenter® a multifunkční pánve VarioCookingCenter®.
Robot Coupe – Francie – krouhače zeleniny, mixéry, blixéry a kutry pro velkokuchyně.
Winterhalter – myčky nádobí nejvyšší třídy pro náročné zákazníky.
NORDline – Česká republika – chladničky a mrazničky s dobrým poměrem cena – výkon.
Seveza – CZ – nerezové pracovní stoly, dřezy, regály a police do provozoven veřejného stravování.
Pokud budete sami stroje čistit a sestavovat, vždy vypněte přívod elektřiny, případně uzavřete plyn hlavním kohoutem.PLYNOVÁ ZAŘÍZENÍ NIKDY NEROZEBÍJTE SAMI.Pro práci používejte ochranné pracovní pomůcky a vhodné nářadí. Postupujte podle provozního návodu, který jste dostali společně se zařízením. Zabráníte tak větším škodám.
Sami si podle provozního návodu přístroje zkontrolujte, a tak můžete ušetřit peníze za výjezd technika.
Jestli Vám funguje přívod energie – elektřina, plyn, voda.
Podívejte se, jestli jsou všechny díly správně sesazeny, jak je uvedeno v návodu.
Zda nedošlo ke vzpříčení / zablokování / ucpání některého z mechanických dílů. Po odpojení od elektrické sítě stroj podle návodu rozeberte a vyčistěte.
Zejména u myček nádobí:
Zkontrolujte, jestli nejsou ucpané trysky (otvory) v horních a dolních mycích ramenech. A podívejte se, zda jsou správně usazené jednotlivé díly ve spodní části myčky (filtry / síta, přepadová trubka).
Zkontrolujte obsah v kanystrechs mycím a oplachovým prostředkem. Podívejte se, jestli jsou hadičky až ke dnu nádob a jestli tyto nejsou zlomené nebo poničené.
Jestli není ucpaný odpad vody a tato volně odtéká. Toto neplatí pro myčky s odpadním čerpadlem.
Jestliže se Vám nepodařilo příčinu závady zjistit a odstranit svépomocí objednejte našeho servisního technika. Při akutních případech vždy volejte 777 880 044 jinak pište na mail opravy@hofmann.cz.
Připravte si tyto informace (případně nám je pošlete). Urychlíte tak celou opravu.
Druh zařízení – např.: konvektomat, myčka, sporák, kotel, chladící zařízení apod.
Výrobce – např.: Alba, Comenda, Electrolux, Mareno, Rational, Unox, Winterhalter apod.
Typové označení – nejlépe, když mobilem vyfotíte typový štítek přístroje a tento nám pošlete na opravy@hofmann.cz. Naši technici z tohoto vyčtou většinu údajů, které potřebují.
Popis závady – popište svými slovy, co se přihodilo. „Mluvte, jak Vám zobák narostl“. Řekněte více než málo. Určitě se domluvíme.
Opište si chybové hlášení, které některá zařízení ukazují.
Údaje o Vaší firmě – IČO, Název (např.: Hotel Modrý kámen), přesnou adresu, kam máme přijet
Kontakt na Vás – jméno a příjmení, telefon, pracovní zařazení (např.: provozní), kontakt na vašeho zástupce, pokud Vás nezastihne
Záruční list nebo fakturu o nákupu, jestliže je vaše zařízení v záruce.
Mimo pracovní dobu je Váš hovor automaticky přesměrován na servisního technika ve službě, se kterým domluvíte podrobnosti.
Malé stroje, jako jsou mixéry, kontaktní grily a stolní fritézy, po předběžné domluvě dovezte nebo pošlete k dílenské opravě na adresu:
Copyright 2000-2020 Hofmann Bohemia – partner gastronomie s.r.o., všechna práva vyhrazena.
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.