Gastroservis – profesionální opravy strojů a zařízení
Zavolejte profesionální gastro servis na telefon 777 880 044
Náš proškolený servisní tým je pro Vás připravený Po – Čt: 8:00 – 16:00 , Pá: 8:30 – 14:00.
Pro naše zákazníky jsme k dispozici 365 dní v roce.
Technici Hofmann Bohemia – partner gastronomie s.r.o. se pravidelně účastní školení u výrobců. Máme zkušenosti, profesionální nářadí a dostupné náhradní díly.
Jsme jediný oficiální Servisní partner Rational v Karlovarském kraji. Dvakrát ročně absolvujeme přísné audity našich technických znalostí.
Audity řídí přímo výrobní závod v německém městě Landsberg am Lech, které je domovem zařízení SelfCookingCenter® (video) a všech konvektomatů, a také ve městě Wittenheim ve Francii, kde bylo vyvinuto a současně se i vyrábí multifunkční VarioCookingCenter® (video) – ojedinělá konstrukce pánví, ve kterých budete vařit, smažit, fritovat a nic se nepřipálí.
Naše gastro zařízení, které prodáváme a opravujeme vydrží hodně a dlouho.
Závadám zabráníme předem. Není vždy nutné ani ekonomické ihned kupovat nové vybavení pro Vaší kuchyni.
Většině budoucích poruch lze předejít pravidelným odborným servisem.
Nejdražší a nejvytíženější stroje, bez kterých se v kuchyni neobejdete, jsou konvektomaty, sporáky a myčky nádobí.
Napište nám na opravy@hofmann.cz a vyžádejte si preventivní prohlídku.
Prodáváme a opravujeme výrobky firem:
- Atosa – Německo – profesionální ledničky, vitríny a mrazící skříně, s chladící kapalinou R134, R134a, R290 a R600a – platné od roku 2022 – dle nařízení (EU) č. 517/2014.
- Bartscher – Německo – stroje a zařízení pro gastronomii.
- Comenda – Itálie – myčky na bílé a černé nádobí, do kuchyně i do baru se stabilním výkonem.
- Dynamic – Francie – tyčové mixéry a krouhače.
- Firex – Itálie – výklopné pánve a kotle s míchačem v jednom zařízení.
- Frima – Švýcarsko – multifunkční pánve – nyní s označením VarioCookingCenter®.
- Gastrohall – Slovensko – varné kotle a výklopné pánve.
- GS technik – Česká republika – nerezové stoly, bary a výčepy s atestem strojírenského zkušebního ústavu.
- Mareno – Itálie – plynové a elektrické zařízení pro malé i velké profesionální kuchyně.
- Rational – Německo – konvektomaty SelfCookingCenter® a multifunkční pánve VarioCookingCenter®.
- Robot Coupe – Francie – krouhače zeleniny, mixéry, blixéry a kutry pro velkokuchyně.
- Winterhalter – myčky nádobí nejvyšší třídy pro náročné zákazníky.
- NORDline – Česká republika – chladničky a mrazničky s dobrým poměrem cena – výkon.
- Seveza – CZ – nerezové pracovní stoly, dřezy, regály a police do provozoven veřejného stravování.
Pokud budete sami stroje čistit a sestavovat, vždy vypněte přívod elektřiny, případně uzavřete plyn hlavním kohoutem. PLYNOVÁ ZAŘÍZENÍ NIKDY NEROZEBÍJTE SAMI. Pro práci používejte ochranné pracovní pomůcky a vhodné nářadí. Postupujte podle provozního návodu, který jste dostali společně se zařízením. Zabráníte tak větším škodám.
Sami si podle provozního návodu přístroje zkontrolujte, a tak můžete ušetřit peníze za výjezd technika.
- Jestli Vám funguje přívod energie – elektřina, plyn, voda.
- Podívejte se, jestli jsou všechny díly správně sesazeny, jak je uvedeno v návodu.
- Zda nedošlo ke vzpříčení / zablokování / ucpání některého z mechanických dílů.
Po odpojení od elektrické sítě stroj podle návodu rozeberte a vyčistěte. - Zejména u myček nádobí:
- Zkontrolujte, jestli nejsou ucpané trysky (otvory) v horních a dolních mycích ramenech.
A podívejte se, zda jsou správně usazené jednotlivé díly ve spodní části myčky (filtry / síta, přepadová trubka). - Zkontrolujte obsah v kanystrechs mycím a oplachovým prostředkem.
Podívejte se, jestli jsou hadičky až ke dnu nádob a jestli tyto nejsou zlomené nebo poničené. - Jestli není ucpaný odpad vody a tato volně odtéká. Toto neplatí pro myčky s odpadním čerpadlem.
Jestliže se Vám nepodařilo příčinu závady zjistit a odstranit svépomocí objednejte našeho servisního technika.
Při akutních případech vždy volejte 777 880 044 jinak pište na mail opravy@hofmann.cz.
Připravte si tyto informace (případně nám je pošlete). Urychlíte tak celou opravu.
- Druh zařízení – např.: konvektomat, myčka, sporák, kotel, chladící zařízení apod.
- Výrobce – např.: Alba, Comenda, Electrolux, Mareno, Rational, Unox, Winterhalter apod.
- Typové označení – nejlépe, když mobilem vyfotíte typový štítek přístroje a tento nám pošlete na opravy@hofmann.cz.
Naši technici z tohoto vyčtou většinu údajů, které potřebují. - Popis závady – popište svými slovy, co se přihodilo. „Mluvte, jak Vám zobák narostl“.
Řekněte více než málo. Určitě se domluvíme. - Opište si chybové hlášení, které některá zařízení ukazují.
- Údaje o Vaší firmě – IČO, Název (např.: Hotel Modrý kámen), přesnou adresu, kam máme přijet
- Kontakt na Vás – jméno a příjmení, telefon, pracovní zařazení (např.: provozní), kontakt na vašeho zástupce, pokud Vás nezastihne
- Záruční list nebo fakturu o nákupu, jestliže je vaše zařízení v záruce.
Mimo pracovní dobu je Váš hovor automaticky přesměrován na servisního technika ve službě, se kterým domluvíte podrobnosti.
Malé stroje, jako jsou mixéry, kontaktní grily a stolní fritézy, po předběžné domluvě dovezte nebo pošlete k dílenské opravě na adresu: