Gastroservis – opravy strojů a zařízení 365 dnů v roce
Zavolejte profesionální gastro servis na telefon 777 880 044. Náš proškolený servisní tým je pro Vás připravený 7 dnů v týdnu. Pracujeme také v sobotu, neděli a ve svátek.
Jsme jediný oficiální Servisní partner Rational v Karlovarském kraji. Dvakrát ročně absolvujeme přísné audity našich technických znalostí.
Audity řídí přímo výrobní závod v německém městě Landsberg am Lech, které je domovem zařízení SelfCookingCenter® (video) a všech konvektomatů, a také ve městě Wittenheim ve Francii, kde bylo vyvinuto a současně se i vyrábí multifunkční VarioCookingCenter® (video) – ojedinělá konstrukce pánví, ve kterých budete vařit, smažit, fritovat a nic se nepřipálí.
Naše gastro zařízení, které prodáváme a opravujeme vydrží hodně a dlouho.
Závadám zabráníme předem. Není vždy nutné ani ekonomické ihned kupovat nové vybavení pro Vaší kuchyni. Většině budoucích poruch lze předejít pravidelným odborným servisem. Nejdražší a nejvytíženější stroje, bez kterých se v kuchyni neobejdete, jsou konvektomaty, sporáky a myčky nádobí. Napište nám na opravy@hofmann.cz a vyžádejte si preventivní prohlídku.
Prodáváme a opravujeme výrobky firem:
Atosa – Německo – profesionální ledničky, vitríny a mrazící skříně, s chladící kapalinou R134, R134a, R290 a R600a – platné od roku 2022 – dle nařízení (EU) č. 517/2014.
Bartscher – Německo – stroje a zařízení pro gastronomii.
Comenda – Itálie – myčky na bílé a černé nádobí, do kuchyně i do baru se stabilním výkonem.
Firex – Itálie – výklopné pánve a kotle s míchačem v jednom zařízení.
Frima – Švýcarsko – multifunkční pánve – nyní s označením VarioCookingCenter®.
Gastrohall – Slovensko – varné kotle a výklopné pánve.
GS technik – Česká republika – nerezové stoly, bary a výčepy s atestem strojírenského zkušebního ústavu.
Mareno – Itálie – plynové a elektrické zařízení pro malé i velké profesionální kuchyně.
Rational – Německo – konvektomaty SelfCookingCenter® a multifunkční pánve VarioCookingCenter®.
Robot Coupe – Francie – krouhače zeleniny, mixéry, blixéry a kutry pro velkokuchyně.
Winterhalter – myčky nádobí nejvyšší třídy pro náročné zákazníky.
NORDline – Česká republika – chladničky a mrazničky s dobrým poměrem cena – výkon.
Seveza – CZ – nerezové pracovní stoly, dřezy, regály a police do provozoven veřejného stravování.
Pokud budete sami stroje čistit a sestavovat, vždy vypněte přívod elektřiny, případně uzavřete plyn hlavním kohoutem.PLYNOVÁ ZAŘÍZENÍ NIKDY NEROZEBÍJTE SAMI.Pro práci používejte ochranné pracovní pomůcky a vhodné nářadí. Postupujte podle provozního návodu, který jste dostali společně se zařízením. Zabráníte tak větším škodám.
Než zavoláte servis na 777 880 044 nebo ho objednáte na opravy@hofmann.cz.
Sami si podle provozního návodu přístroje zkontrolujte, a tak můžete ušetřit peníze za výjezd technika.
Jestli Vám funguje přívod energie – elektřina, plyn, voda.
Podívejte se, jestli jsou všechny díly správně sesazeny, jak je uvedeno v návodu.
Zda nedošlo ke vzpříčení / zablokování / ucpání některého z mechanických dílů. Po odpojení od elektrické sítě stroj podle návodu rozeberte a vyčistěte.
Zejména u myček nádobí: a) Zkontrolujte, jestli nejsou ucpané trysky (otvory) v horních a dolních mycích ramenech. A podívejte se, zda jsou správně usazené jednotlivé díly ve spodní části myčky (filtry / síta, přepadová trubka). b) Zkontrolujte obsah v kanystrech s mycím a oplachovým prostředkem. Podívejte se, jestli jsou hadičky až ke dnu nádob a jestli tyto nejsou zlomené nebo poničené. c) Jestli není ucpaný odpad vody a tato volně odtéká. Toto neplatí pro myčky s odpadním čerpadlem.
Jestliže se Vám nepodařilo příčinu závady zjistit a odstranit svépomocí objednejte našeho servisního technika. Při akutních případech vždy volejte 777 880 044 jinak pište na mail opravy@hofmann.cz.
Připravte si tyto informace (případně nám je pošlete). Urychlíte tak celou opravu.
Druh zařízení – např.: konvektomat, myčka, sporák, kotel, chladící zařízení apod.
Výrobce – např.: Alba, Comenda, Electrolux, Mareno, Rational, Unox, Winterhalter apod.
Typové označení – nejlépe, když mobilem vyfotíte typový štítek přístroje a tento nám pošlete na opravy@hofmann.cz. Naši technici z tohoto vyčtou většinu údajů, které potřebují.
Popis závady – popište svými slovy, co se přihodilo. „Mluvte, jak Vám zobák narostl“. Řekněte více než málo. Určitě se domluvíme.
Opište si chybové hlášení, které některá zařízení ukazují.
Údaje o Vaší firmě – IČO, Název (např.: Hotel Modrý kámen), přesnou adresu, kam máme přijet
Kontakt na Vás – jméno a příjmení, telefon, pracovní zařazení (např.: provozní), kontakt na vašeho zástupce, pokud Vás nezastihne
Záruční list nebo fakturu o nákupu, jestliže je vaše zařízení v záruce.
Mimo pracovní dobu je Váš hovor automaticky přesměrován na servisního technika ve službě, se kterým domluvíte podrobnosti.
Malé stroje, jako jsou mixéry, kontaktní grily a stolní fritézy, po předběžné domluvě dovezte nebo pošlete k dílenské opravě na adresu: